Display-verkosto on erityisen tehokas kanava, kun halutaan omalle yritykselle tai brändille lisää näkyvyyttä esimerkiksi uuden tuotteen tai palvelun lanseerauksen yhteydessä tai vaikkapa alennusmyyntien aikaan. Google Display-verkosto (myös sisältöverkosto) kattaa tuhansia verkkosivustoja, joihin mainostajat voivat kohdistaa mainoksiaan sivujen sisällön perusteella. Mainosverkostosta löytyy niin suuria valtamedioita, kuten Iltasanomat.fi ja Suomi24.fi, kuin myös pienempiä, eri aihepiireihin keskittyineitä sivustoja. Display-verkostossa on mahdollista mainostaa teksti-, kuva- eli banneri- ja videomainoksilla.
Sisältöverkosto toimii myös erinomaisena lisäkanavana silloin, kun Google hakukampanjasta tuleva liikenne ja myynti ei riitä.
Kohdistus
Kohdistus sisältöverkostossa tapahtuu joko sivuston sisällön perusteella tai valitsemalla halutut sivustot manuaalisesti.
Avainsanaperusteisessa sisältökohdistuksessa Google näyttää mainoksia sellaisilla verkostonsa sivuilla, joiden aihepiiri koskettaa yrityksesi tarjontaa. Jos esimerkiksi myyt kameroita, voidaan mainokset kohdistaa verkostossa oleviin kamera-aiheisiin sivustoihin, hintavertailusivustoille ja kamerablogeihin, jolloin mainos näkyy juuri oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan.
Manuaalisesti valittavassa kohdennuksessa valitaan mainoksia näyttävät sivustot itse. Googlen mainosverkostoon kuuluu useita kotimaisia ja ulkomaisia suuria ja suurehkoja sivustoja, joihin mainokset on mahdollista kohdistaa. Teemme yrityksellesi mediasuunnitelman tarjontasi ja toiveidesi perusteella ja optimoimme kampanjaa parhaan mahdollisen näkyvyyden takaamiseksi.
Sisältöverkoston mainokset voidaan myös kohdistaa eri kielille ja eri maiden käyttäjille maantieteellisen sijainnin perusteella, mikä tekee mainonnasta erittäin tehokasta.
Hinnoittelu
Display-verkostossa on mahdollista mainostaa joko CPM- eli Cost-per-Mille- mallilla, jolloin mainostaja maksaa mainoksen näyttökerroista, tai CPC eli Cost-per-click mallilla, jolloin veloitusperuste on mainosnapsautus.
Kampanjan rakentamisesta, ylläpidosta, optimoinnista ja raportoinnista koituvat kustannukset sovimme kanssasi yhdessä, jolloin tiedät tarkalleen mistä maksat ja minkä verran. Ota yhteyttä , suunnitellaan yhdessä kuinka sisältöverkostosta saadaan yrityksellesi lisähyötyä ja tulosta.