Web-analytiikka on toimintamme keskeinen osa. Oli tavoitteesi sitten lisätä yrityksesi näkyvyyttä, liikennettä sivustolle tai lisää puhdasta myyntiä, todennamme analytiikalla markkinointipanostusten hyödyt liiketoiminnallesi.

CPA, KPI, ROI, konversio..siis mikä?

Pelkkien numeroiden ja prosenttien kaivaminen kävijäseurantaohjelmasta ei riitä, vaan lukuja tulee osata tulkita. Haluammekin auttaa sinua ymmärtämään markkinointipanostuksesi tuoton suhteen, minkä takia autamme tulkitsemaan kävijäseurannasta saatuja lukuja selkokieliseen muotoon.

Web-analytiikan konsultointi-palveluumme kuuluu räätälöity analytiikan läpikäynti kanssasi, toiveidesi ja tavoitteittesi nimissä. Koulutamme sinulle analytiikan keskeisimmät käsitteet sekä opetamme sinua löytämään analytiikkatyökaluista ne luvut, jotka ovat sinun yrityksellesi tärkeitä ja kuinka voit tulkita niitä. Tavoitteenamme on, että jatkossa tulosten tulkinta yksinkertaistuu ja päätöksenteko eri markkinointikanavien välillä selkiytyy.

Räätälöidyt raportit

Mikäli aika on sinulle analytiikkadatan tulkinnan este, voit huoletta keskittyä omaan ydinosaamiseen ja antaa asiantuntijan avata sinulle tärkeimmät kohdat.

Räätälöidyn raportin sisältö sovitaan kanssasi etukäteen, jotta löydämme juuri sinun tarvitsemasi tiedon. Raporttiin kasataan kokonaisvaltainen analyysi sivuille tulevasta liikenteestä, sen lähteistä ja toimivuudesta. Ei siis pelkästään hakusanamarkkinoinnista tai hakukoneoptimoinnista. Raportoinnin tiheys voi olla esimerkiksi kuukauden välein, jolloin saat valmiin raportin näytettäväksi vaikkapa johtoryhmän palaverissa jokaisen kuun alussa.

Ota yhteyttä