Verkkosivu

Verkkosivujen suunnittelu

Verkkosivut ovat nykyaikaisen yrityksen tärkein markkinointiväylä. Verkkosivujen visuaalinen ulkoasu on merkittävä osa sen toimivuutta, mutta sen lisäksi myös informaation löytyminen, navigoinnin helppous sekä hakukoneystävällisyys ja ”myyvyys” ovat oleellisessa osassa tavoiteltaessa tuloksia.

Toteuttamissamme verkkosivuissa yhdistyvät:

  • moderni ulkoasu, jolla herätetään kävijän mielenkiinto
  • käytettävyys, jotta kävijä löytää etsimänsä informaation
  • hakukoneystävällisyys, jolla huolehditaan, että sivustot löytyvät hakukoneista liiketoiminnallesi tärkeillä avainsanoilla
  • ”myyvyys”, jolla maksimoidaan käyttäjän konversiot eli halutut toimenpiteet, kuten tarjouspyynnöt tai tilaukset

Perinteisten verkkosivujen lisäksi saat meiltä myös yritysblogit ja kampanjasivut.

Julkaisujärjestelmä ylläpidon tukena

Ajantasalla olevat verkkosivut kiinnostavat kävijöitä ja tehostavat hakukonenäkyvyyttä. Verkkosivujen julkaisujärjestelmällä voit muokata helposti sivujen tekstiä, lisätä kuvia ja julkaista uutisia. Verkkosivujen päivittäminen on yhtä helppoa kuin sähköpostin kirjoittaminen.

Käytämme kuukausimaksuttomiaavoimen lähdekoodin julkaisujärjestelmiä. Olemme erikoistuneet WordPress ja CMSMS -asennuksiin.

Tuloksia kampanjasivulla

Kampanjasivu (kutsutaan myös nimellä ’mikrosivusto’ tai ’mikrosaitti’) on kevyt, muutaman alasivun sisältävä kokonaisuus, jonka tavoitteena on esimerkiksi mahdollisimman hyvä konversiomarkkinointikampanjalle tai Google-näkyvyys.

Kampanjasivu toimii myös yrityksen pääasiallisten verkkosivujen tukena, mikäli jotakin palvelu- tai tuotekokonaisuutta halutaan tuoda esille selkeämmin tai yrityssivuston muusta tyylistä poiketen, esimerkiksi uusien tuotteiden lanseeraustilanteessa.

Kampanjasivut sisältävät aina graafisen suunnittelun ja ne koodataan hakukoneystävällisiksi.

Parhaan konversion löytämiseksi voimme myös hyödyntää kampanjasivujen A/B-testausta. Testaamme elementtikohtaisesti erilaisia ilmaisutapoja saavuttaaksemme tavan, joka kiinnostaa kävijöitä eniten.

Verkkokauppa

Suomalaiset ovat omaksuneet sähköisen kaupankäynnin tavanomaisten ostosten rinnalle. Itellan vuonna 2009 toteuttaman verkkokauppatutkimuksen perusteella yli puolet suomalaisista tekee ostoksia verkossa. Keskimäärin verkko-ostoksia tehdään kerran kuussa.

Toteutamme verkkokauppoja, joissa tavoitteena on tehdä ostoprosessi loppuasiakkaalle mahdollisimman helpoksi. Hyvään konversioon tähtäävän verkkokaupan tulee olla ulkoasultaan moderni ja luotettava, käyttäjäystävällinen sekä löytyä hakukoneista. Tarjoamme myös konsultointia, mikäli haluat tietää, miten parantaa verkkokauppasi konversiota.

Suosittelemme asiakkaillemme suomalaista MyCashflow-verkkokauppa-alustaa, jossa yhdistyy helppokäyttöinen hallintatyökalu, hakukoneoptimointivalmiudet ja mahdollisuus erilaisiin verkkomaksutapoihin. Teemme sekä uusia MyCashflow-asennuksia että vanhan verkkokaupan siirtämistä MyCashflow-alustalle.

Ota yhteyttä